Scooby Doo And The Cyber Chase

Scooby Doo And The Cyber Chase
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Scooby Doo And The Cyber Chase

Duży, brązowy pies o wyglądzie zwierzęcia, które miało bardzo ciężkie szczeniactwo. Największy tchórz w promieniu jednej mili od dowolnego miejsca na Ziemi. Któż to może być? Oczywiście – Scooby Doo, szybki i sprawny Scooby Doo!
WASHINGTON POST DONOSI

W ubiegły czwartek, dnia 2 sierpnia 2001 roku, znana ekipa detektywów (Shaggy, Fred, Daphne i Velma) z agencji Mystery, Inc. należącej do kompanii filmowej Hanna-Barbera, w asyście dwóch psów i samochodu udała się na poszukiwania słynnego Wirusa Fantoma. Podczas przeczesywania zabytkowego budynku miejscowego uniwersytetu wykryto obecność przestępcy. W wyniku odkrycia doszło do zbiorowej ucieczki połączonej z histerycznym przebieraniem nogami i dzikimi wrzaskami, które wywołały nieoczekiwane skutki. Z nieznanych dotąd powodów detektywi, psy, a także sam Wirus Fantom, zostali wessani do cyberświata jednego z potężnych komputerów eksperymentalnych, służących studentom informatyki do przeprowadzania doświadczeń z dziedziny elektronicznej rozrywki. W chwilę po wydarzeniu zaszwankował zainstalowany na komputerze system (nazywany potocznie ‚Okienkami’), po czym zmutował się w grę! W wyniku ustawowych działań proceduralnych lokalna policja ściągnęła na miejsce wypadku najsłynniejszych graczy świata i powierzyła im zadanie ukończenia programu-mutanta. Zdaniem profesora Eu Geniusha z Uniwersytetu w Miami to jedyny pewny sposób na uwolnienie detektywów i doprowadzenie Wirusa Fantoma do miejsca, w którym powinien się znaleźć…
RZUT OKIEM W GRĘ (TAKI Z PLASKIEM!)

Scooby Doo And The Cyber Chase składa się z 18 etapów wypełnionych niespodziankami, zagadkami, przestępcami i ciasteczkami Scoobiego. Odnalezienie tych dwóch ostatnich atrakcji gwarantuje promocję na wyższy poziom. Podczas budowy cyberświata zmutowany program wykorzystał niestety studenckie prace zmagazynowane na twardych dyskach komputera. Oznacza to, iż podczas swej wędrówki detektywi zwiedzą księżyc, rzymskie Koloseum, ocean i mroczną kopalnię, spotkają lokalne odmiany Draculi, Frankensteina i widmowego Jacka. Zastawianie nań pułapek, zbieranie śladów i bieganie w panice stanie się sposobem na przeżycie dla psa i jego kompanów. Na ostatnim z poziomów czeka na nich sam Wirus Fantom. Pod względem graficznym gra (i to zarówno w wersji na Playstation, jak i Gameboy Advance) upodabnia się do znanego serialu animowanego. Dość sztywna animacja, niezbyt skomplikowane tła i postacie składające się z wypełnionych jednolitą barwą figur geometrycznych przypadną do gustu wszystkim miłośnikom dużego, brązowego, tchórzliwego psa. Brak przemocy, nieskomplikowana muzyka oraz charakterystyczny humor dopełnią całości. Żaden z zaproszonych przez policję graczy nie powinien odejść od Scooby Doo And The Cyber Chase z powodu ataku ziewaczki. Detektywi muszą zostać uratowani. Ich pracodawcy, firma Hanna-Barbera, produkuje serial opowiadający o ich przygodach już od ponad 17 lat. To rekord, jeśli chodzi o filmy animowane. Warner Bros obiecuje nawet, iż gdy misja ratunkowa dojdzie do skutku, powstanie pełnometrażowy film video opowiadający o zmaganiach z Wirus Fantomem. Jego premiera przewidziana jest na październik 2001 roku. Szkoda by było, by tysiące miłośników Scoobiego spotkało się nie w wypożyczalni kaset wideo czy też przed telewizorem, a na pogrzebie swojego ulubieńca.

About the author /


Related Articles

Ciekawe wpisy: